En olekaan hetkeen saanut aikaiseksi päivittää tätä! Mutta nyt pikaiset kuulumiset.

Jotenkin sähläsin noiden päivämäärien kanssa, eli eilen kävin niskaturvotusultrassa. Kotosalla oli vompatti. Kaveri voi oikein mainiosti, muljui edestakaisin mutsin riemuksi masussa. Ja moikkaili taas. Ja minä takaisin tippa linssissä. Ihanaa, että penska voi hyvin! Niskaturvotusta ei ollut, ja laskettua aikaakin aikaistettiin pari päivää, se on nyt 2.10. Eli mennään siis viikoilla 12+1. Ihanaa, että tuo kriittisin aika on nyt ohi ja voidaan taas isommalla varmuudella odotella lähetystä saapuvaksi lokakuun alussa.

Lääkäri oli oikein mukava, kertoili mulle sitten, että mulla on kohtu taaksepäin kallellaan. Sen seurauksena mukelo näkyi parhaiten tuosta vatsan peitteiden läpi. Olin taas niin tohkeissani vompatista, että en edes tajunnut kysyä, että onko sillä jotain suurtakin merkitystä. Ilmeisesti ei, kaipa lääkäri olisi siitä jotain maininnut. Se mun varsinainen lääkäri on ensi viikolla, tarvii yrittää muistaa häneltä kysyä, että mistä on kyse. Vai onko mistään erityisestä. Pääasia, että kaikki on penskalla hyvin, ja samoin odottajilla!