En olekaan vähään aikaan saanut aikaiseksi uutta tekstiä. On ollut aika kiireistä töissä, ja muutenkin kaikenlaista puuhaa iltaisin. Tällä viikolla loppuviikko menee taas koulutuksessa, sitten alkaa kahden viikon loma!

Kiitos kaikille kommenteista, olin ihan yllättynyt, kuinka niitä oli. Kiva, että tätä luetaan, ja kiva, kun kommentoitte!

Tänään käytiin taas neuvolassa. Ensimmäisillä neuvolakerroilla en oikein pitänyt neuvolan tädistämme, hän oli jotenkin jäykähkön oloinen. Hän on kuitenkin näiden käyntien myötä alkanut tuntua rennommalta, ja on kivempi siellä käydäkin. Taas otettiin tutut hemoglobiinit ja verenpaineet, ja kaikki on oikein hyvin. Rautalisääkään en tarvitse, hemppa oli 130. Pikkukaverin sydänäänet kuuluivat oikein terhakkaasti. Kaverin pesä, elikkä mun mahani, tai siis tarkemmin sanottuna kohtuni on kasvanut oikein vauhdilla, se on hieman suurempi kuin tässä vaiheessa yleensä (viikkoja nyt 19+3). Tosin ei mitenkään hälyttävästi, ja voihan olla, että ollaan raskaudessa pikkuisen edempänä kuin ajateltiin. Ei kuitenkaan paljoa.

Hieman erästä juttua ihmettelimme... Nimittäin ensimmäisessä ultrassa katsottiin, että mun istukka on tuonne takaseinämään kiinnittynyt. Nyt sitten luettiin tuon edellisen ultran tekstiä, ja siinä sanottiin, että onkin etuseinässä. No, siellä tai täällä, pääasia, että hoitaa hommansa. Painovirhepaholainen varmaan asialla.

Miehen kanssa ollaan ajoittain vitsailtu tätä kaksosten mahdollisuutta. Mun isäni on kaksonen ja miehen suvusta moista taipumusta myös löytyy. Lisäksi kun tämä mun etureppuni kasvaa melkoisen vauhdikkaasti, niin välillä on mietitty, että ei kai siellä vaan ole piilossa toista tenavaa. Näitä "kauhujuttujakin" olen kuullut, että se toinen kaveri on ollut toisen vauvan takana "piilossa" ja havaittu vasta aika myöhäisessä vaiheessa. No, tänään iltalenkillä mies sitten keksi äijälogiikan! Kun mulla kerran on havaittu se istukka sekä takana, että edessä, niin eikö se kerro, että niitä on kaksi. Juu, mä uskon ainakin tuohon painovirheeseen...