Olen tässä viime päivinä ihmetellyt raskauteni "oireettomuutta" ja ehdin jo jossain vaiheessa miettiä, että ollaanko sitä raskaana ollenkaan. Ollaan sitä kuitenkin!

Alkuajan hirvittävä väsymys on vähän laantunut, ja eilisiltana lueskelin sängyssä ihan puoli yhteentoista. Enkä edes nukahtanut kirjan ääreen! Aamulla olin silti ihan normaaliväsynyt, eli siis jaksoi ihan normaaliin aikaan nousta ylös.

Ruokailutottumukset on kyllä hiukan päässeet muuttumaan. En aikaisemmin ole välittänyt syödä mitään isoa lounasta, mutta viime viikkoina on ollut ihan nälkä puolen päivän aikaan. Työni on istumatyötä, joten sitä kunnollista lounasta ei ole aikaisemmin ollut tarvettakaan syödä, se vaan väsytti. Nyt kuitenkin maistuu muukin kuin pupun ruoka. Olen tuolta muista blogeista lueskellut, että raskauden aikana mausteiset ruoat ei välttämättä maistu. No, tässäkin suhteessa olen näköjään "toisenlainen". Mitä enemmän maustetta, sen parempi. Kaikki chilijutut on ihan jumalaisia. Yksi päivä duunissa oli lounaana kasviscurrya. Söinkö itseni ihan tärviölle ihan vaan sen takia, että se oli NIIN herkkua?!? Olen kyllä aina pitänyt mausteisista ja varsinkin itämaisista jutuista, mutta nyt sitten nuudeliannos chililisäyksellä on ihan normaali iltapala. Ei se sitä sentään ennen ollut... Huonompi juttu on, että sitä salmiakkia himoitsen ihan mielettömästi, se kun ei ihan parasta ilmeisestikään juuri nyt olisi. Suklaata sen sijaan ei tee yhtään mieli, siitä en kyllä ole koskaan pahemmin välittänyt (omituinen piirre naiselle...).

Jotta tämmöisiä tänään. Nyt pitää jatkaa töitä. Heti kun olen kaivanut tuon työmotivaatiota lisäävän salmiakkipussin esiin...

Hauskaa Ystävänpäivää kaikille!