Myrkytär heitti minulle viime viikolla haasteen. Tässä sitten vastausta siihen!

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of you post and link to them.
5. Let each person know they´ve been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

 - Mulla on omituinen tapa höpötellä itsekseni. Ja Henriikalle. Kun me ollaan kävelyllä Henkan kanssa, niin höpöttelen sille pitkiä tarinoita. Minne mennään, mitä ympärillä näkyy, millainen sää on jne... Samoin kaupassa, jos neiti on ostoskärryissä istuimessa, juttelen hänelle tyyliin, mitäs meidän nyt pitikään ostaa, katsos tässä on omena...

- Olen täysin hurahtanut ostamaan kaikkia saippua/rasvaputeleja, kun niitä on niin paljon ihania. Suihkugeelikauppiaat tai toimittajat vois mennä puoleksi vuodeksi lakkoon, mutta meiltä ei varmaan saippuat pääsisi loppumaan. Eikä käsivoiteet. Tai naamarasvat.

- Minua nolottaa aikaisempi suhtautuminen lapsiin tai lapsellisiin ihmisiin. En tajunnut niitä ollenkaan. Mun mielestä oli ihan ok, että sanomalehden tekstaripalstalla toivotettiin äidit vauvan kanssa mahdollisimman kauas trendikahvilasta. Nyt hävettää, kuinka tyhmä olen ollut. Ja pyydän anteeksi, jos olen tyhmyyttäni päästänyt sammakoita suustani. En tiennyt, kuinka hurmaava ja valloittava pikkuvauva voikaan olla, kaikkine kakkavaippoineen ja muineen.

- Osaan heittäytyä raivostuttavan marttyyriksi, kun esimerkiksi kypsähdän viemään roskapusseja roskiin. Tai pyykkäämään. Tai käymään kaupassa. Tai silittämään. Toki muutkin niitä meillä tekee, mutta valtaosan silti minä. Yleensä se on ihan ok, mutta välillä menee kuppi nurin. Odottelen, että minut jonain päivänä ylennetään pyhymykseksi...

- Haluaisin palavasti omata jonkun taiteellisen taidon. Jos osaisi piirtää. Tai laulaa. Tai tehdä käsitöitä tai vaikka savikippoja. Tai edes rustata runoja. Tai valokuvata. Mutta ei, mä olen noiden suhteen toivoton.

- Kyttään kirjoitusvirheitä, vaikka teen rutkasti niitä itsekin. Mutta mainoksista, sanomalehdistä jne... Tämä tapa on jäänyt mulle amk-aikaisesta työharjoittelusta. Olin paikallislehdessä harjoittelijana ja oikoluin ilmoituksia. Kyylä siis vielä kaiken muun lisäksi...

Tässähän näitä, omituisuuksia vaiko luonteenpiirteitä...

Toivoisin seuraavien ottavan nyt haasteen vastaan.

Ensimmäinen "live-nettiystäväni" Heini

Arjan neuleista Arja (jolle olen niin kateellinen tuosta upeasta taidosta...)

Alohomora Myrskyn korvassa

Susikairan akka aivan ehdottomasti, hekottelen (ääneen) koneen äärellä hänen jutuilleen

Weetuksen mama, jonka tarinoille nyyhkin koko odotusaikani

Sekä viimeisenä Pihla, jonka masuelämä on kylläkin muuttunut masun ulkopuoliseksi elämäksi :)

Jotkut on varmaan tämän jo tehneet, mutta ei se mitään, tulihan haastettua!

Nyt tarvii lähteä niihin ihaniin vaippahommiin!